Cine sunt eu?

February 16, 2010

Vezi ultimele noutati despre Angelo aici : https://violonist.wordpress.com/noutati/

Numele meu este Angelo Madalin Nastase si sunt elev in clasa a- II-a B la Colegiul National de Arte Regina Maria din Constanta.

Studiez vioara de la 5 ani. Sunt pasionat de tot ceea ce inseamna muzica.

Doamna invatatoare spune despre mine :

“Angelo este in adevaratul sens al cuvantului un copil asemenea unui inger, care mereu studiaza, exerseaza, canta si ne incanta cu prezenta lui nu numai la ore dar si la spectacole, concerte”.

Cel mai mult dintre toate lucrurile imi doresc sa pot continua sa cant la vioara, sa invat in continuare la scoala la care am invatat pana acum.

Sprijiniti-ma si voi!

Talentul, harnicia, munca, valoarea nu au culoare!

Ancheta sociala

Ma poti ajuta incurajandu-ma, scriind comentarii pe pagina mea, vorbind cu parintii mei la nr de telefon 0768134000 sau cu o suma de bani in contul :
Nastase Iulian, RO 40 BTRL 01401201U80606XX
Banca Transilvania Bd Mamaia 134 Constanta

Fiecare ajutor ma va aduce mai aproape de visul meu. Iti multumesc!

Recomandare prof Vioara

8 Responses to “Cine sunt eu?”

  1. mama maria said

    Draga Angelo, Se vede pe chipul tau ca esti cu adevarat un inger! Incearca sa apelezi la d. Sinziana Pop, dir. revistei Formula As. Sigur vei putea fi sprijinit de oamenii de suflet de acolo. Succes!

  2. Dani said

    Stimata d-na Adina Tulbure, am depus si eu in contul tatalui micutului Angelo 1000 ron, suma insa imi imaginez ca este nesemnificativa atunci cand e vorba de achizitionarea unei case. Eu va sugerez inca o data sa faceti demersurile pentru o locuinta sociala. Esta foarte greu sunt convinsa, toata lumea va privi cu reticenta orice fel de ajutor acordat unui copil rrom; mai este si comunitatea romilor, o asociatie foarte puternica si cred eu destul de potenta. Imi pare rau ca nu pot face mai mult si ca traim intr-o tara in care oamenii de valoare adevarata au fost si vor fi intotdeauna marginalizati

  3. Adina Tulbure said

    Va multumim pentru gestul Dvs de omenie. Continuam demersurile pentru rezolvarea problemei. BAnii acestia vor achita chiria. Vor inchiria o casa la VAlul Traian si copiii vor face naveta, aceasta fiind decontata de scoala.

  4. Vali said

    Eu va urez mult succes si sunt sigur ca veti reusi. Atata timp cat aveti incredere, toate se vor rezolva. Din cate stiu puteti incerca la dl Becali, care sprijina tot felul de cazuri ale elevilor si studentilor.
    Mult succes!

  5. ttt said

    sorry dar in video se aude 80% doar pianul…

    • violonist said

      Sunt mai multe motive pentru care ceea ce auziti nu se aude bine :
      1. vioara este una foarte proasta din recuzita foarte veche a liceului
      2. camera de luat vederi este una de amatori
      3. pozitia din care am filmat nu a fost cea mai buna.

      Acestea ar fi motivele tehnice. Pe care probabil le-as fi avut in vedere daca ma gandeam atunci cand am filmat ca voi posta acest film pe un blog. Numai ca, atunci cand am facut filmarea nu m-am gandit decat la faptul ca ma rugase mama lui Angelo sa ii trimit inregistrarea cu el prin blogul clasei sa il mai vada caci nu il vazuse de ceva vreme.

      Angelo nu este un geniu. Este un copil talentat care munceste foartem ult si care face progrese foarte mari. Este foarte ambitios, motivat si parintii se ocupa de el. Toti profesorii de vioara din liceu sunt de acord cu acest lucru.
      Zilele trecute a avut in mana vioara unui elev de la o clasa paralela. O vioara de valoare foarte performanta. A terminat de invatat concertul pe care il pregateste pentru auditia cu Madalin Voicu. Mi-a parut rau ca nu am avut posibilitatea sa il inregistrez cantand. A facut o adevarata reprezentatie in clasa.

  6. http://www.jurnalul.ro/stire-special/angelo-si-angelina-540053.html
    Aici este inca un material despre si pentru Angelo si familia lui. Sper din tot sufletul sa-i fie de folos. Doamne ajuta!

  7. anduicss said

    Te felicit pentru talentul tau. Recunosc, ca si mie mi se parea la inceput ca se aude mai mult pianul, dar am fost la foarte multe spectacole si stiu cum e. La noi, erau dansuri, dar mai era si muzica si tot erau unele defecte. Oricum. Nu te lasa batut!

    Sfatul meu este sa nu te zbati foarte tare in Romania. Crede-ma! Cel mai bine e, daca reusesti sa faci ceva in afara. Si cu banii, dar si cu talentul. Aici sigur nu ai sa realizezi foarte mult, pentru ca majoritatea sunt niste ignoranti, dar in afara, esti mult mai bine vazut, mai ales pentru ca esti un strain pentru ei. Nu te cunosc, n-au auzit de tine si vor incerca sa afle mai mult, sa te descopere.
    De exemplu: Anul acesta imi public cartea, in Romania. Dar sunt absolut convins ca aici deabea daca o sa-mi zareasca cineva titlul, dar in afara e mult mai bine.
    Sfatul meu e sa incerci aici, pana ajungi sa iti rezolvi problemele cu banii si dupaia sa te faci cunoscut in alte tari.

    Mult succes! 🙂

Leave a comment